Monday, January 12

kegiLaanku di kL

- aL-kisah satu malam di kL -

yeahh!!

mlm yg membuatkan aku makin weng!hahaha~~

aku, en daLf n miss belL..

sumer menjadik gilerr disebabkan oleh sebuah kamera

yg xbersalah..hahaha!!

take a lo0k at this................


keWENGan kami bersatu..=p


blerr masing nak bergaya ala2 tyra banks KATENYEW!!he3

mmg xley blah tolLe..

berlatar belakangkan bangunan apetah 2..

aq pung xtaw sudaa..ngeE~~

mmg vogue!!hu3

haa, ini dye pose maut..

aku berlagak mcm naomi campbelL, si daLf lak

kuntrul macho katenyew..

hahaha!!

kau mmg terlebey..hik3

inilah pixta fav aku...

thanx to bro daLf coZ done a very g0od job..

aku ngan belL dah rase mcm mudel je...

hahahah!!

- aL-kisah di times PETAK -

haa, ini ag satu citer...

new year 2ari aku g times PETAK ngan daLf..

dr pg sampai ke mlm aku kat dlm 2..

aq maen ROLLER COASTER!!!

mmg superb arh..


ini pixta diambil after naek roller coaster..

sgt memeningkan kepalaku...

relax sat sambil pose mengepose...

hahahah!!

sambil pkir dlm kepala, "pasneh nak naek ag kew x??"..

hehehehe...

haa, 2la nak jugak naek kan ito roller coaster..

kan da xbergerak...hahahah!!

roller coaster ito stuck kat atas...

mase neh aq ngan dalf dgn bangge nyew menunggu nak naek

roller coaster yg sterusnya..

dan2 plak stuck kat atas 2..

amek kau jajan..ngeE~~

seb bek aku xnaek ag..

dala aq neh gayat..xpasal2 je ade suparman dtg selamatkan aq..

hahahaha!!

*okLa..pnat daa menaip neh..nak tgk pix yg laen, tgk kat ms aku ea..he3

klow ade citer pape ag, aku update ea..*

No comments: