Sunday, July 5

my new life

salam salam salam..lamer gak aku xabdikan diri dalam blog neh..bersawang n berhabuk sudeyh..adess~ cowiy laa ea..a lil' bit busy cket uruskan hal kolej..hehe// now aku study kat Kolej Poly-tech Mara Bangi..taw kan??senang2 datang laa jenguk aku kat sito ea..wakakakaka// (semata2) aku reg 25/6..bese laa kan..orentation week..SUMPAH BUHSAN !! tobat aku weyh..killer arh..kire pengalaman arr tuh kan..hehe//
b4 this aku xpenah ag jao2 ngan family..sbb aku xpernah pung masok asrama..aku xnak ! ade hantu..hahaha// aku blajo kat skowl bese jep..malas nak dduk kat hostel..xbesh xbesh ! awal2 neh mcm homesick cket arr..ala, bese arr kan..tp xdela heavy cgt..aku kontrol jep..hehe// xkan nak tunjuk2 depan owg nak nanes2 berbagai..kan kan kan.. =)
weekend aku stay umah en dalf..weE~ kuar2 meronggeng kat kL bersama abg dalf weng ! wakakaka// jgn marah2 abg..nti muke ko kudut2..lalala~ aku g berjalan sakan semalam..penat killer arh..kaki aku lenguh..nak g massage arh nti..haha// adela shopink2 cket..hehe// aku carik baju..adela dpt sehelai due..weE~ yang paling penting, bersnap di sana sini di setiap sudut..xmungkin akan aku lepaskan..haha// chek this out !


(abg dalf_sis fieza_acap) no cover2 ukeyh !




kami hawt bersama..haha// panas kan??



masing2 da jadik sentil+shengal kose 36..aku xtaw nak ckp pe daa..wakakaka//

aku shuke mcm neh..hehe// ape aku kesah?


kewengan kami terserlah ag..hahaha// lantak laa owg nak ckp pe pung..aku xganggu idop2 mereka2 ito..wekk2!! k laa..aku nak balik ostel jap ag..jarang nak on9 balik..hehe// korunk komen2 laa ea blog aku neh..xdela bersawang n berhabuk cgt nti..hehehe// now aku dalam pembikinan semangat baru dalam idop..weE~ hope aku berjaya..doakan aku ea..tengs tengs..adios amigos !

2 comments:

DanieL AdiE said...

nice blog..
selamat menjalani kehidupan yg baru..

bile la acad nak jadi follower adie??

Asyraf Arif said...

tengs tengs adie..
nti acap ade masa lapang acap jadik follower adie ea..
taw taw..
now bZ cket..
ssh nak on9 meyh..