Saturday, November 7

kebuhsanan melanda...

apabila buhsan melanda, mcm2 laa yang terjadik..kan kan kan ! ade yang on9 sampai lembam ibu jari..ade yang dok tgk tb sampai tersembol bijik mate..haha// ade yang ronda2 naek motor/kete sampai kekeringan minyak..2 sumer daa penah aku wat..no hal larh beb ! haha// setakat kije menghabiskan minyak motor mmg kije aku..wakakaka// tapi, skunk musim ujan..mcm maner mau kuar merempit?hmmmm..dalam kebuhsanan tuh, aku wat laa kije berfaedah..(baek kan aku?)haha// aku tangkap ape2 pix yang menarik perhatian jiwa dan ragaku ini..huk3 check it out !
















hilang jugak buhsan kan..huk3 xdela aku dok tdow memanjang..wakaka// still learning on how to capture a better photo..huk3 this will be my new hobby ! haha// (padahal aku mmg shuke ber-photo gedix sakan pung) wek wek ! =))

9 comments:

aienz najwa said...

cantek3
ske tgk pix2 ni
tpi nape gamba no 2 tuh gelap jew???(tertnye2 ni)
huhu paling smart kasut ijo tuh
ahahaha
nice n tenang jew
hehe(kasut acap kew??lalala~)

aienz najwa said...

huhu pmbtulan
sori gamba tuh lambt sgt kua..hehehe

Asyraf Arif said...

hahaha..
tengs ea ain..ngeE~
alaa, ain neyh kan..
da nak amek SPM pung xreti beza kasot ngan slipar kan...
adoyai ! haha//

aah slipar acap..
nampak chomel jep slipar tuh..
sbb tuh acap beli..
wakakaka//

aienz najwa said...

erh silap bhse la budak
hehe
slipe3
lalalal~

Asyraf Arif said...

wakakaka//
senget jep kan..
2la, bace sejarah tekun sgt..hak3

||_me_|| said...

sangat santeeekk...
i like..!
=)

Asyraf Arif said...

hehe//
tengs tengs..
still learning ag..weE~
wish me best of luck..
hehehe//

sniffa93_aznil4eva said...

jeles tol!
cantek snap pict.

Asyraf Arif said...

hahaha..
tengs tengs..
still ag blajo nak snap ag better..huk3