Followers

Saturday, December 19

entry khas : avatar

Avatar 01 Pictures, Images and Photos

Title : avatar
Duration : 2 hours 43 minutes
showing date in malaysia : 17/december/2009

setelah filem titanic berjaya menjadi filem paling laris di dunia pada tahun 1997, kini james cameron tampil dengan filem baru yang bertajuk avatar ! sebelum ini ade jugak laa dye buat filem seperti terminator 1 & 2, tetapi filem avatar nie menampilkan kesan khas yang amat berkesan ! kisah berkisar tentang manusia dengan sekumpulan kaum yang bernama Na'vi di sebuah planet yang diberi nama "Pandora"..di Pandora nie, semuanya kelihatan oh-sungguh-amazing ! mmg superb tempat tuh arh..lawo killer ukeyh..huk3 tetapi manusia2 ini berniat untuk merampas tempat itu..hmm, kenapa filem ini dipanggil avatar? lihat larh sendiri di pawagam..klow aku citer kat sini, mcm xbesh laa..haha so aku suggest korunk g tgk citer nie kat cinema berdekatan dengan anda dan rasakan keajaiban nyew ! huk3

6 comments:

l e e said...

nak tengok, nak tengok~ ;3

p/s: avatar the last airbender bile nak kuar ek?

acap said...

tgk taw citer besh..
superb abeh !
haha

avatar the last airbender kuar next year laa kowt..
pertengahan tahun mcm tuh laa..huk3

adriad (^_^) said...

helo acaP..
sGt stujU ngan ko.

avatar,
besh gilew2 ouh.
superb, amazing,
fantastic!

n the best part is..
aku tgk free,, haha, *kawan belanja daa** btambah2 besh jadiknya.
BeSt kuaSa 10.

acap said...

hahahaha//
betol betol betol..
aku shuke killer citer nie doe..
xsabo nak tgk ag skali..haha

wahh !
besh laa ko kan..
mbe ko banje..hak3
biler ko banje aku plak??
wakakakakkaka//

adriad (^_^) said...

blunjer ko? hahaha.. biler aku kaya raye. ngan panggung2 aku ley blunjer ko.. wokeyh..

acap said...

hahaha
ntah kurun berapa ea agak2 ko nak kayes tuh?? hak3
xsabo sudaa neyh..
wakakaka//