Tuesday, May 11

mengapakah??

air ouh air. mengapakah engkau bagaikan biskut yang rangup lagi shedap ito. sekejap ade sekejap xde. hampehh tol. kenapakah?? hurmm, now kan musim panas yang melampau. aku kat rumah da macam duduk dalam oven. balik2 berpeloh. nak mandi air plak kene catu. ape punyer masalah laa nie. aku tgk hujan jepp kat sini. parit kat tepi rumah aku tuh penoh jepp. ape masalah nyew lagi nie? asik nak kene catu jepp air. da macam zaman jepon da haa. seb bek tv tuh ade kaler. seb bek aku xrebus ubi. haha masalah negara tolle. nak mandi pung susah. tapi, mmg habit aku pung xmandi pagi. heeee~ alaa, korunk pung shamer. jangan ckp aku jepp. aku buleyh gerenti, most of us mesti jarang nak mandi pagi. macam maner nak mandi pagi klow da bangun pukul 12 tengah hari? hahaha =)) okies okies. aku jepla yang xmandi pagi. korunk mandi pagi. wangi SANGATT. haha

okies. back to the topic. catuan air. hujan tetap hujan. cuma, kadang2 jepla panas yang melampau. mukan kadang2 laa. tapi hari2. musim elnino laa katekan. (pandai aku dalam sains) haha apekah langkah kerajaan untuk mengatasi masalah sebegini? hmmm. aku xdapat bayangkan klow aku hidup di zaman jepon. mmg salute laa kat atok2 nenek2 aku yang hidup zaman ubi kayu dulu kan. tu laa, klow da idup dalam kesenangan, susah siket pung xley. aku xcakap kat korunk. just nak muhasabah diri jepp. heeee~

No comments: