Wednesday, June 3

citer besh..citer besh..

aku lupe nak citer tadi..haha//
aku g bando ngan family aku td..Align Center
setibanya kat depan Z makmur (kedai mam taw !) ade eksiden seh !
mati terkulai kat sito..
ngeri wok !
kate nyew owg myamar..
aku pung xdpt pastikan kesahihan nyew ag..
sok aku g kantor polisi aku cek ea..
hahahaha//
yang besh nyew, owg yg bertanggungjawab melanggar ito olang adalah POLIS !
naek kete WAJA, no plat lupe nak catit..haha//
xtaw laa sape yg salah kan..
yang penting aku xsalah laa..hehe//
mcm2 kejadian jadik skunk neh..
takot lak nak kuar umah..
klow aku dduk umah nampak cgt mcm anak raja..
hahahaha//
so aku bwk laa motor hati2..he3
marilah sama2 kite berubah !
bwk 30 km/j jep !
xkire jalan ape pung..
highway ke ape ke..
hahaha// giler kan?!
moga2 kite selamat2 aja yaa..
AMINN..

No comments: