Followers

Tuesday, June 2

hari2 ku kembali [n]o][r][m][a][l]

Mcm biase laa aku kembali bekerja setelah lamer bercuti..hahahaha// aku bos kan..sukati laa nak cuti baper lamer pung..wakakaka!! =)

mule2 igt arineh xkije weh ! kebiasaan nyew aku tdow laa cmpai kul12++..he3 (normal tuh !) dan2 terbangun lak kul10++..tergerak ati aku nak calL iza..tanyer die kije or X..upe2 nyew dye da bukak kaunter ngan wani..hahaha// aku tersgt2 lambat dpt berite..alamaklom laa..aku mukan peminat setia buletin utama ! hahaha// aku pung ciap2 laa g kije..panas menvavi siot ! terbakar kulit weh..adess~ arineh aku jage kaunter dgn kepanasan yg melanda diriku ini..aku ape ag, aku copet arr kipas kat ofis atas..hahaha// (biase aku melakukan nyew) bwu ade angin..hik3

balik kije korunk nak taw ape ade kat jalan tuh?! ROADBLOCK laa..hari2 roadblock..hari2 roadblock..ntah ape yg dorunk carik pung aku xtaw..haha// aku igt nak lalu jep roadblock tuh..tp road tax iza da expired..haha// lalu laa jln dlm..bese laa tuh kan..ngeE~ seram siot ! lalu dlm estate ! sumpah klow lalu cowg2 meremang bulu ketiak ! hahaha// seb bek ade 3-4 manusia lalu situh..jln mak aih mcm ape..pasir siot ! bwk motor da mcm pe dah..haha// mengong jep kan ! aku mmg MALAS nak lalu roadblock..korunk bayangkan laa, polis tahan motor jep ! kete xcek plak ! pastu jem berjela2 batu KM jao nyew..aku nyew motor ok jep..road tax hidup ag..lesen pung aku ade..cume side mirror belah kiri jep xde ! hahaha// kene saman kew??aku pung xtaw..hehe// lantak laa..ape yang penting??KERJASAMA ! hahaha// yang penting aku malas nak lalu roadblock tuh tgk muke2 abg2 polis yg salu mkn rasuah ! oppsss~ hahahahahaha//

No comments: