Tuesday, May 18

wajib tonton ! =))


Glee Glee & Glee. mendengar sahaja nama-nya pasti anda semua sudah tahu tentang drama bersiri ini kan. well. drama nie just untuk tontonan para para pengguna astro sahaja. huk3 bersiaran di Star World klow tak silap laa. dan aku mendapat tahu tentang cerita nie sebelom ianya bersiaran di Malaysia lagi. so aku angkat tangan tunjuk "jempol !". Jempol means "Thumbs up !". haha serious shit cerita nie menarik minat aku. dan aku meng-awardkan Glee as "wajib tonton" drama ! weeee~ so far aku da tengok sampai episod 18. dan episod yang seteros-nya lowm release lagi tok di-download. haha so sabo jepla kan. =)) thanks to ed sebab meng-introduce-kan aku dengan cerita nie. hehe

for those yang tak tahu menahu tentang drama bersiri ini dan bertanya "Glee?? apekah??". Geli jepp aku dengar. haha mesti ade yang berkata macam tuh. gerenti !! haha the drama is about "Glee Club" di sebuah sekolah. alaa, macam kelab kelab yang ade kat sekolah kat Malaysia nie laa. Kelab Kebudayaan, Kelab Rakan Sebaya dan BUKAN Kelab Malam oke. haha drama musical ala ala High School Musical laa. ber-nyanyi nyanyi bagai sume.

malam nie bersiaran di saluran NTV7 pada jam 8.30 malam. disebabkan rumah aku tak-de siaran Star World tuh. so aku nak rase jugak macam maner tengok kat tv. mesti feeling dye laen. huk3 xsabo plak. *excited ter-lebey !* haha tengok jangan tak tengok. ngeeeee~

No comments: