Followers

Thursday, July 1

Hello July !

Hello July !! Bye Bye June !! berakhirnya cuti semester untuk diriku. after resigning dari kerja semalam, rase macam sedih plak. dah seronok kerja kat situ. im gonna miss that moment ! love you guys. :DD esok aku aku akan kembali ke Bandar Baru Bangi. kenapa buat register hari jumaat? shengal laa KPTM nie. tak-pasal jep kan. buat laa hari sabtu ke, ahad ke. kan senang parent aku. tak payah nak amek cuti. huk3 (sebenar-nyew malas nak balik awal awal) hehe cukup 2 bulan aku kat johor. sebulan tanam anggur. sebulan bekerja. anggur plak tak-berbuah. hampehh betol. HAHA !!

rase macam malas pulak nak balik kolej. dah lepas nie tak-ley nak ber-enjoy sakan. sian kat aku kan. focus on study pulak. (citt ! focus kew?) new semester. new spirit. new house. new bedroom. new environment. new junior. new subject. new timetable. kesemua-nya baru ! excited pun ade. rase tak sabo nak balik pun ade. tapi, semangat nak duduk kat rumah lagi berleluasa dalam minda. HAHA macam mana?

hurmm. tak-packing barang langsong. esok pagi pagi buta dah nak gerak. tapi baju semua belom packing. rase malas pulak. nak carik amah laa macam nie. senang cket. hehe or ade sape sape yang terlalu baek hati-nya nak menolong aku packing barang? yang hado kan ! hahaha dengan ade lagi baju yang tak berbasuh. sempat tak ea? moga moga sempat laa. mesti hari nie tersangat busy. nak keluar beli barang lagi. nak g setiing rambot lagi. wahh ! macam macam aktiviti nie. hehe hope everything berjalan dengan lancar. cepat cepat kemas barang acap ! :DD

2 comments:

.:AzzR!QuE !kHwAn:. said...

Hey Dude!
Have a nice semester ahead ok,,
(Wahaha,, Orang len start kuliah 12/7 la bro,, =P)

acap said...

HAHAHA !! siot jep kan. takpe takpe. nanti cuti sem awal. hehe