Saturday, July 17

kenapa dengan aku ?

lately aku rase macam ade something yang tak kene dengan diri aku. pergi kelas pun macam tak bersemangat as usual. pergi kelas ala messy messy bagai. langsong takde feeling nak ber-fashion sangat (fashion kah ?). duduk rumah baru pun macam takde feeling pape. something wrong somewhere. aku pun tak taw kenapa. is it a bad sign? hope nothing happen that can make me or others sad. entah laa kenapa. perasaan aku sangat tak tenteram dan tak selesa. rase macam kosong sangat. teramat kosong. before aku balik bangi, everything was fine. but after a few days at bangi, my feeling was totally changed. it mix up. really uncomfortable dengan perasaan nie. hidup aku pun ala ala tak terurus sangat. teruk giler rase macam nie. how to get rid of this feeling huh ?

people always saw me laugh by every single time. but deeply in my soul, only god knows how i feeling. its very terrible. macam baru lepas putus cinta pun ade jugakk. tapi takde pulak. entah laa. kejap aku rase macam oke. kejap aku rase macam tak oke. kejap aku rase sunyi. kejap aku rase happy. susah nak explain. macam tak tenang jep. sungguh tidak tenang oke. TIDAK. susah betol laa. rase macam nak menjelajah satu dunia jepp. pasto balik malaysia dengan membawa satu perubahan. wah ! hebat cita cita. esok jugak pergi beli tiket flight. tak pasal. tak-pe laa. bercuti dalam malaysia pun sudah oke bah. as long as i can throw all the way this feeling. ohh ! sungguh sangat teramat tidak selesa. help me buddy.

No comments: