Sunday, October 24

Do I have a silent reader ?


Hmmm, I'm just wondering. ade kew orang yang baca blog aku nie dalam keadaan senyap senyap ? atau lebih dikenali sebagai silent reader. atau boleh jugakk kita panggil pendatang tanpa izin. HAHA gurau gurau jepla. sebenarnya aku lebih mengalu alukan mereka ini. sebab, boleh laa aku rasa macam aku nie artis popular ! ^_^ tapi masalah nye di sini, ade ke tidak ? haaa, itu yang kita tidak tahu yeee. ape ape pung, aku ucapkan selamat membaca kepada semua pembaca blog ini. maaf laa ea kalau kalau blog nie membuatkan anda rasa macam nak lempang lempang tuan empunya tanah nie. Heee~ (berani kaw nak lempang aku yeee !) eh eh aku, macam baru 1st entry dalam blog pulakk nak selamat selamat membaca bagai kan.

Haaaa ! ini lagi satu. nowadays, (wah ! hebat berskipping kaw kan) ramai dah bloggers yang buat page like like kat facebook khas untuk blog dia. memang tabik spring laa kat dorunk. most of their blog are super duper fun ! tak kering gusi kalau baca. haih ! jangan tanya kenapa laa kan kalau mereka ade ramai followers. seronok kan ade ramai peminat macam tuh. huk3 teringin jugakk nak ade ramai peminat. HAHAHA (aku memang giler glemer) antara blog yang aku suka lawati, sudah semestinya laa blog Cik Puan Bunga a.k.a miss yatt aku kan. huk3 seronok melahar kat sana. HAHAHA dan lagi satu blog YNAA. nak tengok blog dorunk ? ade kat bloglist ♣ favourite bebeh ♣ kat sebelah nie. Blog dorunk sangat interesting ! *WAJIB BACA !!*

Nanti kalau aku buat page like like untuk blog aku nie, sila laa like wahai pembaca sekalian. tolong laa like. saya merayu nie. wakakakaka ! (tak payah nak merayu sangat oke) anyway, this page still under construction. so, untuk keselamatan anda, sila pakai topi yang berwarna kuning semasa membaca yee. hal ini bertujuan untuk mengelakkan kemalangan jiwa berlaku. HAHAHAHAHA !!

**sedang meng-edit page bagi tambah seri. bagi mandi bunga kejap ! ;pp

No comments: