Followers

Sunday, October 31

Suara aku, kalah Ramli Sarip tahu !

Haaaiihh ! sudah sedekad aku mengalami masalah ini. masih tiada penawar yang ditemui. HAHAHA mulut kawww. sangat mengundang marabahaya oke ! sebenarnya, suara aku nie. rawk semacam jep. kenapa heh ?! mase raya hari tuh, semua datang sekali gus, demam, batuk batuk, selesema, sakit kepala semua ade dalam satu pakej ! jimat bukan ? jimat kepala hotak kaw ! tensen laa waa macam nie. hadoii hadoii. dah tak boleh nak melalak macam kebiasaan yang aku lakukan. kesian aku kan. nak pergi klinik, macam malas pulakk. bukan ape, aku nie pergi jep klinik amek ubat semua bagai kan. nanti kat rumah, bukan aku makan pung ubat tuh. rase membazir laa kan. huhuhu ! (takot makan ubat cakap jepla !) ;pp

Semalam, dengan gigihnya bercadang nak study dengan member member. pergi laa makan dulu kat Sate Kajang. (biase jep sate nyew. tak sedap sangat pung) masing masing dok kepingin nak makan sate. so pergi jepla. dah siap makan, bercadang nak bukak buku. lepas tuh, ade pulak seorang hamba Allah nie berkata, "Jom karaoke !". wahh ! memang pantang laa kan. aku nak study nie, kaw ajak g karaoke pulakk. cuba bagi aku fokus kejap ! dan aku pulak menjawab, "Jomlah !". HAHAHAHAHA memang haram laaa nak study kan. pergi laa karaoke dengan suara aku yang SANGAT merdu macam nie kan. gigih sangat. takde suara lagi nak pergi berlalak sakan. lepas karaoke, hambekkk ! batuk separuh mati. tuh laa, pergi berlalak tak hengat dunia. mak dah pesan, jangan. kaw pergi jugakk. hish ! Bila laa suara aku nak kembali pulih nie ? :(

2 comments:

AdiE said...

hahahaha...rock!!!
bestnye g karok...x ajak kn.!

~ DanieL AdiE ~

acap said...

HAHAHAHA !! baru nak ajak adie. tapi dah sampai kat umah. hak3 next time kite g shamer occayh ! ;pp