Tuesday, November 2

Menu baru sempena Final Exam

Sebot jep final exam, pasti semua rasa teruja. rasa macam nak jerit "ahh, final exam !! serooonokk nyeee !!". macam haram ! sangat laa seronok bila tiba waktu final exam. beronok ronok kurasakan jua. HAHA aku rasa macam aku telah berdiet semenjak dua menjak tiga menjak nie. semua kate aku makin kurus. terima kasih ! hik3 aku baru jep baek daripada demam. LAGI. dan LAGI. immune badan aku tersangat lemah. kene makan vitamin nie. tak larat asik nak demam jep. lagi lagi pulak time exam nie kan. cmaner nak jawab nanti ? dengan tak cukup tidur bagai semua. kenapa tak cukup tidur ? hehe study laa. aku kan budak rajen. kene lah study. HAHAHA last minute preparation. tak tidur sampai ke pagi laa jawab nyew. Antara menu yang aku amalkan sempena Final Exam:

Text Book!
Notes!
Test Bank!
Exercise paper!

Memang seronok lah diet aku final exam semester nie kan. huk3 habes kurus lah aku macam nie. BWAHAHAHA !! padahal aku banyak tdow jep. HAHA study 2 jam, tidur 8 jam. HAHAHA keadaan badan juga harus dititikberatkan. tidur kene cukup. klow tak nanti keluar segala eye bag bagai. hehe so far, alhamdulillah. boleh jawab jugakk laa. tapi a lilttle bit takot dengan paper costing & statistics. hope I can past both paper very well. subjek laen jugakk. huhu! just another 2 subjects more to go. lepas tuh, heaven lah kaw ! boleh berjimba sampai pengsan. HAHA

No comments: