Followers

Wednesday, November 10

Suai Kenal Blogger .. Anda Berminat ?

SUAI KENAL BLOGGER .. ANDA BERMINAT ?

Saya Berminat !
Saya Suka !
Saya Excited !
Saya Mahu Menjerit Kesukaan !


Hamboi hamboi kaww. agak terlampau kegembiraan di situ kan. dah macam berok saya tengok terlompat lompat. HAHAHA Saya sangatlah teramat so very terlampau berminat dengan sesi perkenalan ini ! (taksub giler !) almaklumlah, saya nie kan gile glemer sikit. tabiatlah memang macam nie. HAHA takde laa, just kidding. takde nyew saya nak terkejar kejar dengan dunia glemer tuh. wahh ! saje jep nak mengambangkan lagi sayap blog saya yang tak berapa nak mengembang. taktaw laa tak cukup zat ke hape kan. sistem tumbesaran macam terbantut sedikit. hahaha lagipung saya amat berminat nak kenal kenal dengan blogger blogger sekalian. boleh lah mengisi masa lapang dengan membaca blog mereka mereka kannn. menambah lagi perbendaharaan kata kata yang mengundang. HAHAHA

Untuk para pembaca yang baru saja melawati blog nie, saya mengucapkan SELAMAT DATANG ke dunia mengarut saya. harap maaf jika ada bahasa bahasa yang agak mengundang di sini kan. jangan diambil hatinya yaa. hanyalah guaruan semata mata. tiada kena mengena dengan mati ataupun hidup. sekian. HAHAHA


**
bukan maen sopan lagi kan aku hari nie. menggunakan perkataan SAYA berbagai. mane laa taw ade awex awex cun bace blog aku nie kan. kene laa guna bahasa yang sopan sopan sahaja. HAHA geli makk, nyahhh ! HAHAHAHAHAHAHAAHA !!!

21 comments:

♥yaya♥ said...

singgah dari blog BA :)

salam kenal :)

acap said...

Thanx. salam kenal juga. heee~ keep commenting on my post.
;pp

man yusoef said...

singgah dari blog abg ben...hehe

FareedSairi said...

bertandang dan terbang dr blog mr ben

Keputusan dan analisis survey kitar semula:jom beri pendapat

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

salam singgah 1st timer dari blog ben...

// klik sinie jom ke blog mimie azimask untuk entry baru :D ... //

chentaMAYA said...

wewet! singgah n folow!

faizs said...

backline dr blog abg ben.. kite bertuah jd 5 org yg terakhir utk sesi suaikenal abg ben.. jemput dtg.. =)

cik siska ^_^ said...

sy singgah dri blog en ben

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben...datang guling2 kat sini jap...


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

Shaofie said...

salam. singgah guling-guling jap. sudi-sudi datang ke teratak wa. dapat tahu dari abg ben.

::Miss Pikon:: said...

salam kenal ;)

Tok Esah said...

tok dtg sini dari blog ben..

salam kenal, tok follow yer..

http://taq6889.blogspot.com

alieff said...

Singgah sini dari blog BA.
Salam kenal dari alieff!

Latest entry:
Tutorial: Horizontal menu bar dengan shoutbox

Puteri Iqa Izyan said...

salam singgah :))

zacky ~786~ said...

sggh ,,lalu lalang .. ke sini..

paDel said...

salam perkenalan..jom singgah blog saye gak

1 cengkerang, 2 kepala

nadya e-man said...

slam kenalan...dtg sni dr BA...dh follow anda...sng2 dtg la jenguk kte yek...

aeinio said...

salam kenal juga..

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

singgah dn follow dr blog BA

"blog saya yg comot""

acap said...

hey guys ! thanx for the comment ! sudah follow jugak blog blog anda. kalau ade yang terlepas pandang, jangan marah ea. hehehe

anyway, you guys have a great blog ! totally awesome ! like like like like !!! ;pp

Cik Dya said...

Singgah dari belog Ben Ashaari. Ingin follow kawan2 blogger baru.Jom meriahkan Ahad dengan follow-follower!! ^_^