Thursday, November 11

Cerita kreatif saya. (macam karangan budak darjah satu!) (:



Bila tengok banner Ben Ashaari jep, mesti semua dah taw. ade lah sesuatu rencana yang sedang dilakukan. huhu! kali ini, contest berdasarkan gambar gambar yang telah diberi. nak tengok lah sama ada korunk korunk nie kreatif ataupun tidak. kalau aku nie takde lah nak kreatif mane. tapi kalau bab mengarut, bagi sahaja dekat aku. InsyaAllah aku dapat laksanakan tugas dengan cemerlang ! HAHAHA baeklah, mari kita mulakan cerita. Al-kisah...



Nampak sangat blogger baru post 1st entry. (agak nyew macam nie lah muka aku dulu kan after post 1st entry) HAHAHA !!! muka si dia nampak sangat nak membodek para pembaca sekalian dengan buat muke ala ala gedix nak kene lempang ! =)) Untuk blogger blogger baru, jangan buat muka annoying macam nie oke. sumpah nak mintak pelempang ! HAHAHAHA **gurau jepla. muka nie chomel sangat taw taw ! hik3


Yang sekor nie pulak bergigi besi ! terpikat pulakk aku tengok kaw noxx. HAHA chomel braces tuh. senyum taknak sampai ke telinga pulakk kaw kan. nie sah baru lepas kutuk kutuk segala manusia kat dalam blog sendirik kan. lalu berkata, "ehh blog aku kan. suka hati aku lah nak tulis ape !". confirm lah ! hehe

p/s : yang nie aku selalu buat. seronok oke melahar kat blog ! ;pp


Haa ! yang nie aku confuse. kalau tak bergaduh tarik rambut dengan blogger laen, mesti bergusti. dah mulut masing masing berapi kan. haruslah bergaduh selalu. tapi ape kesah, blogger blogger sekalian kan mesra alam. gaduh gaduh kejap, lepas tuh jadik kawan baek. kan kan kan ? macam itu lah baru cool ! respect lah sama uollsss.


Alololololo, sweet jep aku tengok korunk nie kan. mesra gituhh. kalau yang ini, mesti kes jumpe jodoh dalam blog. kan kan. tuh yang mesra semacam. gambar ini mase 1st honeymoon mereka. tempat kat mana ? biarlah rahsiaaa. takkan lah semua nak cerita kan. habes semua cerita orang kaw nak korek. betol betol internet bergerak kan korunk nie. hahahahahahampeh !


Yang ini picture favourite aku. apabila ade blogger gathering, masing masing mulalah berkongsi cerita. almaklumlah, nama pung blogger blogger sekalian berkumpul kan. haruslah banyak cerita yang nak dikongsi. sampai tertido terlentok lentok antara satu sama laen hah ! mesti dorunk cerita kisah cinta dorunk kan. memang lah ngantok ohh. naseb lah takde yang menitiskan air mata. HAHAHA well, mereka nie kan cepat touching. hik3


Hari hari aku post new entry. tapi satu comment pung takde. lemauu lah blog aku nie. penat dah aku nak post entry baru. siap guna kaki lagi nak menaip. hebat kan aku ? tapi satu follower pung takde. kurang promotion lah kowt. kene join banyak banyak contest kat blog BA nie. barulah glemer habess ! mampu ke kaw ?! HAHAHAHA


Makcik nie sangat otai dalam dunia blogging. semua blogger kenal dia. hehh ! sape yang tak kenal makcik nie kan. kalau post new entry jep, tak sampai 5 minit, dah ade beratus komen dok beratur. hebat lah makcik ! entah macam maner blog dia boleh glemer habes macam tuh pung aku taktaw lah. confirm cerita dye menarik hati pembaca. sampai terguling guling membaca sebab kelakar. aku pung tak paham.