Wednesday, November 17

Asyraf Arif - Bukan Belog Picisan

The name is cool isn't it ? huhu! thanx to my beloved "kekasih terang" (sebab muka dye putih. haha!) because done a great make-over for my blog. aku sebenarnya tak berapa reti sangat dengan html blogger nie. kalau setakat nak godeh godeh tuh boleh laa. kalau nak buat satu make-over yang drastik, pikir berkali kali jugak lah. takut nanti tak rupa blog dah nanti kalau aku godeh. HAHA yes! im very fussy. i want anything to be perfect. but nothing is perfect right ? so just let it be super-damn-cool ! permintaan aku kepada "kekasih terang" aku untuk blog aku kali ini adalah bertemakan hitam dan putih. the combination of these two colour can be so fabulous! as a result, just belek belek my blog. sangat cool occayh! nampak simple but nice. aku memang mintak sesimple mungkin kalau boleh. tak suka serabot mabot kat blog nie. pening kepala aku tengok. kalau aku pening sah sah lah pembaca pung harus wajib pening jugak kan. HAHA barulah adil dan saksama. btw, im really love new look of my blog. look so fresh such as buah yang bari dipetik dari pokok. yummy yummy! thanx a lot my super duper extra gorgeous "kekasih terang" !


Jangan terkejot kalau mata korang berwarna pink. kerana dia adalah peminat pink yang tegar! sangat tegar. tegar sangat. HAHAHA dan jangan juga ade yang nak cucuk jarum pulak. kerana dia sudah dimiliki oleh insan laen dan mempunyai seorang "light eye" (bahasa melayunya - cahaya mata) HAHAHAHA!!!

**Puji melambung lambung entry kali nie. haruslah kan. orang dah tolong make-over blog kita. kena lah bagi pujian bebanyak ;p


7 comments:

DanieL AdiE said...

better than previous..
bagus2..nice job ye..

latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/dh-siap.html

Cik Puan Bunga said...

heyyyy! harap u suka ehhhhh... pening kepala buat blog lelaki! (:

Asyraf Arif said...

adie : haruslah better than previous. sebab bukan i yang godeh godeh semua nie. HAHA

miss : thanx a lot miss! i love it so much. huk3 nice ohh!

Blog Eazy Izzuddin said...

pink!
i like..

thanks singgah
xper..
slow2 makeover blog..
nnti lawa la tu
hehe


New Entry:
Hal Jubah Konvo

Asyraf Arif said...

Pink!
I dont like. HAHA

Thanx for the support bro.
Hopefully makin hari bertambah seri blog nie. huhu!

Zoulhusni:My Emancipation said...

cute2...huhuh....nmpk cm ganas tp cute...

*dah followed

Asyraf Arif said...

HAHAHA !! ganas tapi nampak cute ? macam maner tuh ? haha