Wednesday, June 9

Lagenda Budak Setan

first of all, rase glad jugakk laa nak tengok citer nie. sbb dye adapt from one of the popular novel in malaysia. i think laa most popular. haha *sorry saya bukan pembaca novel yang setia* so kunun kunun citer nie macam twilight laa kan. or harry potter. atau pung jugak percy jackson. haha tengok dye punyer thriller macam besh ! bermula dengan gelak tawa dalam pawagam. pasto sob sob sob. kawan aku menanges. so aku pung sambung gelak tengok kawan aku nanes. hahaha kijam bukan? tak kesah laa.

tapi aku macam tak berpuas hati sebab scene lisa surihani xbanyak. disebabkan dia accident and then dye terpaksa buat plastic surgery akibat muka da jadik terok sampai takot orang nak tengok. haha pasto ganti pulak dengan pelakon laen. just gune suare lisa jepp. so aku rase macam tak besh laa. supposely, as a heroin part dye mesti laa banyak. baru laa aku rase macam besh ! hope sequel pasneh, muke anak dye tuh muke sejibik macam lisa. so lisa laa kan yang berlakon. haha

sedih memangla sedih. klow aku tengok sorang sorang aku rase aku pung akan nanes. sbb tak-de membe nak gelakkan aku nanes nti. haha cuma aku rasa after lisa dah xmasok scene, aku rase macam malas daa nak tengok. haha oke oke. aku ngaku im big fans of her ! so what kan. aku nak tengok dye jugakk. haha naseb baek laa ade fazura dalam part part yang last tuh. lega jugakk. lala~ so aku just bg 3 bintang sahaja untuk cerita ini. sebab lakonan que haidar macam harimau mengamok betol betol wat aku rase takot. haha so impressed laa jugakk. dan jugakk sebab lisa surihani and also fazura. sorry, NO *wajib tonton* award for this movie =))

No comments: