Friday, June 18

macam sunyi jak !

kenapa aku rasa lately macam sunyi jak sume blogger blogger nieh. adakah masing masing tenagh fokus menonton World Cup sampai tak-de masa nak ber-blogging. or mereka sedang menikmati musim cuti sekolah dengan tidur 24 jam. ataupun rumah mereka tak-de karen sebab tak-bayar bil letrik? HAHA tapi serius rasa sepi jepp blogger ini. ramai pulakk yang tak-update belog masing masing dengan menambah dosa mengutuk orang. lala~ (aku pung shamer) hahaha

ke aku yang terpinggir dari kemajuan blogger sekalian alam. maner laa taw ramai yang berpindah kepada sesawang blogger yang laen. tuh yang rase macam sunyi sepi sekuntum mawar merah ! haha tapi tak-kesah laa kan. aku tetap akan meneroskan kemerapuan aku dalam blogspot nie.

btw, my rihanna hair was gone. nak buat balik larh before balik kolej nanti. kasik tunjuk sama ito HEP. tak-pasal jep kene kompaun nanti. HAHA almaklum laa kan. aku tersangat busy dengan kerja harian aku. bangun pagi balik petang malam tdow awal. begitulah selanjutnya. sangat penat dengan kepanasan yang kadang kadang saja hujan klow aku bernyanyi. haha

semenjak dua menjak tiga menjak nie, aku rasa diri aku agak tidak terurus. aku tersangat boros menghabiskan wang pinjaman dari MARA. ingatkan duduk kat rumah boleh laa berjimat cermat. tapi, nahhh. amek kaw. abuu-gitt ! senang jepp duit tuh mengalir mengikut arus air yang deras. haha sabo jepla kan. baru pertengahan bulan dah pokai aku. sian sian. nak repair rambot pung tak-dop budget sudaa. sabo jepla nakk.

2 comments:

Anonymous said...

aku ada je mengupdatekan blog aku...selalu je..ko je tak tau. werk!!!

Asyraf Arif said...

hahahaha// ko jep. orang laen tidak. haha