Friday, October 22

Ini cerita tentang saya.

Lately, makin ramai pulak yang tukar status relationship kat facebook kan. daripada single kepada in relationship. daripada in relationship kepada engaged. daripada engaged kepada married. seronok jep melihat mereka mereka yang dilamun chenta. kekadang aku tersenyum sorang sorang bila terkenangkan membe aku yang sorang nie dah berpunya. hehehe

Aku ?? entah biler laa nak bertuko status kan. susah laa nak carik yang betol betol jujur sekarang nie. ade yang suka panggil sayang sayang even takde pape relation kasih sayang pung dengan dia. cakap sayang memang laa senang. semua orang boleh cakap "saya sayang awak". tapi hakikat nya, hati kat tempat laen. hmm, emo pulakk kan aku kan. hadoii. marah nie, marah. HAHA

Terasa sunyi pulak tanpa orang tersayang di sisi. tengok orang berchenta, rasa macam nak berchenta jugakk. tapi calon nyew ? hmmm. ini yang kita tidak tahu yee. takde orang pung yang nak dekat aku. almaklumla, aku tidak hot seperti jejaka jejaka yang laen kan. huhu ! so, aku just tunggu jep jodoh aku datang. hehehe macam nak tunggu orang masok meminang pulakk kan. HAHAHAHA dah lamer tak berdating. jalan jalan pegang tangan. Ehh ! haramm laa. hehe oke oke. jalan jalan hilangkan tension di kepala. melihat wajah sang kekasih hati di hadapan mata. having a romantic dinner. ohh, alangkah bahagianya diriku saat itu. huhuhuhu~ yaww ! tersangatlah jiwang oke ! HAHA entah biler jodoh aku akan sampai. sama sama laa kita nantikan yee ! ;pp

3 comments:

syaheyz shizyntoz shamz said...

hahahaha~
sengal jerk ko..
maih nk kutuk~
weeeekkkk..
padan muka~!!!!
ahahahaha....

Cik Puan Bunga said...

i ada calon nya - ada seorang makcik baru kematian suami... anak 4... instant gitu! hahahah! mahu???

Asyraf Arif said...

aey : siot jepp. tak baek ohh kutuk2 nie. haha

mama yatt : haih ! ade pulak nak bg janda kat i. tak pasal nak kene tanggung anak dye kan. HAHAHA reject reject ! next pleaseee. haha