Followers

Wednesday, March 9

Alamak, esok ade test. Tapi tak study lagik. How ?

Kan seronok kalau tak payah study tapi boleh dapat kerja dengan gaji lumayan. hmm, memang tak lah kan ceritanya di sini. esok ade test II Business Law. berhajat pergi Mcd nak study lah dengan besties. tapi laen pulak jadiknya. mula mula memang lah bukak buku. last last maen Bingo ! HAHA dah bosan sangat balik lah. malas nak bertapa kat Mcd lame lame. sejukk pulak. macam kat Switzerland ! tapi takpelah, esok jepla study. InsyaAllah sempat kowt. test pun petang. hopefully boleh jawab dengan cemerlang uols ! ;p

Dalam kebosanan study tadik sempat lah aku maen maen webcam lappy. aku pun taktaw kenapa aku comel sangat malam nie. lalala~ (kalau berkenenan nak tumbuk, silalah ;p) tak percaya ke ? oke tengok nie ea. tapi jangan ternganga pulakk taw. cover cover sikit. hik3



Oke sekian. nak tidur sudah. Goodnight Monsters ! Okbai ! -_-




10 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

good luck

PanTAi a said...

haaaaa comel la sangat kan....

test kul 2...xdela nak petang sagat... gie study gie...

.:Iq Yang Nakal:. said...

"aku pun taktaw kenapa aku comel sangat malam nie"

Triple like! Haha

Best of luck

Asyraf Arif said...

faiz : thanks ! ;p

Asyraf Arif said...

Anna : aku comel kan ? terima kasih. HAHA alaa, ptg lah. wish me luck ! ;p

Asyraf Arif said...

Iq : thanks ! hehe

Eazy Izzuddin said...

uish g study lah...
good luck hehe
#okbai

Azwan Tassim said...

Part mana yang comel tuh?

Asyraf Arif said...

eazy : igt nie twitter ? hahaha

Asyraf Arif said...

danny : part mane ko nak ? pilih sajoo lah.