Followers

Tuesday, July 5

Bila otak dah tepu, apa pun tak boleh ! -.-

Kenapalah dengan aku hari nie. belajar semua haram jadah satu tak masuk ! err, ade lah sikit sikit kot yang masuk. itu pun celah celah gigi je rasa. dah kenapa kan. pelik betul. esok pulak ada test lagi. masalah besar tsunami weyh ! test untuk esok merupakan test untuk subjek yang aku rasa buat aku drop semester nie. dengan lecturer mengajar syok sendiri. bajet bajet semua student paham ape dia ajar. (ehh, jahatnya aku kutuk lecturer sendiri) tapi betul apa aku cakap. dah memang tahap cipan punya tak boleh menerima pembelajaran tersebut. (keluar pulak ayat karangan darjah enam !)

Dahlah, malas cerita panjang panjang. aku buat karangan pun nanti bukan korang baca sampai habis. HAHA so hipotesis untuk hari ini, "semakin tepu otak, semakin melimpah limpah ilmu yang keluar" -.-

okbai

4 comments:

aqmalazmi said...

haha..good luck good luck

Asyraf Arif said...

wish there will be a miracle tomorrow ! hahaha

DanieL AdiE said...

Jgn mls2!

Best of luck..

Asyraf Arif said...

hehehe thanks ! tapi malas tetap bermaharajalela. haha