Friday, September 23

Kenapa Saya Suka Annas Easkey ?

Hello readers ! Salam Jumaat ! :)

I've opened my Facebook this morning and my friend ask me to join this contest. ada jugaklah dengar ura ura contest Annas Easkey through Twitter. but, aku terlalu busy nak mem-busy-bodykan diri dengan menjengah blog. sebab tengah finals lah yols. dan dan pulak my friend suruh join kan. aku pun macam interested nak join. hadiah yang berbaloi weyh. siapa taknak join kan. Annas Easkey pulak. tak kenal ? alaa, janganlah jadi katak bawah tempurung sangat. hikss. well, he's a well-known photographer (Malaysia's Fashion, Editorial and Portrait Photographer + I'm a guy who is motivated by ideal and self expressions. photography is in my DNA) Curik dalam twitter dia. hehe jangan marah oke Annas :)


This could be my fifth time opened his blog. sorry, bukan not interested to his blog but aku sangat malas nak blogwalking oke. yela, aku kekwat. Pffttt ! takdelah, kalau ada masa rajin rajinlah aku bukak. btw, after read through all his entry (berapa page tadi aku baca, banyak jugaklah) his blog menarik minat hati dan sanubari aku. jangan tanya kenapa kalau blog Annas Easkey ter-list dalam most visited website on my Google Chrome. nie ayat bodek ke ? haha no lah, seriously blog dia best. super best !

All I can described about him, he's super duper awesome ! well, you can see from all his works. like an international photographer. betul kata Tiz Zaqyah. dia pun dah banyak collaborate with the local celebrities such as Diana Danielle, Heliza Helmi, Memey Suhaiza and etc. I think he's gonna be the next Nigel Barker (the only international photographer that I know. LOL) aku memang peminat America's Next Top Model. and aku rasa lepas nie mesti Tyra Banks panggil Annas untuk shoot dia pulak. who knows kan ? tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapalah yang tahu.

Lagi yang aku suka pasal Annas Easkey is he's straight to the point. kalau ada yang tak betul, dia terus cakap. it only just through my observation from his blog. aku pun tak berpeluang kenal rapat dengan dia. so blog lah as a medium untuk mengenali si empunya badan. betul tak ? ada satu entry yang aku baca about Yuna (korang cariklah sendiri oke). aku hundred percent agreed dengan dia. kita bukan tuhan untuk judge orang kan. his word completely influence me though.

Nak tengok hasil kerja dia ? okelah, aku bagi review sikit oke. the rest korang boleh klik di ANNAS EASKEY . jangan ternganga pulak oke nanti. hehe





He did a great job right ? I told you kan. he's really talented. so anyone yang nak hire dia jadik photographer, contact lah dia oke. ade semua details kat blog dia. haaa, klik sahaja. semua dihujung jari anda. cewah ! oke lah guys, nak sambung study (katanya). my next paper would be on the next monday. scary mary yolsss. take a good care of yourself oke haneyhh. xoxo

p/s : thanks to Qemalina Sazwani sebab introduce kan contest nie kat aku. lupe pulak aku kau satu universiti dengan Annas Easkey ngan Hanis Zalikha. untunglah kan. hiksssss :)


5 comments:

::FAIZ:: said...

Terbaikla

Asyraf Arif said...

best kan gambar2 dia. huhuhu

fasheeha said...

Terbaikla AE. Siapa dpt sentuhan dier terus jadi gorgeous :)

Asyraf Arif said...

yupp. AE memang terbaek kan. huhu

Maicher said...

i just got to know about him through your entry. sriyes tak penah denga pn his name before. woha! memang katak bawah tempurung la.

yes, hes undeniably a great photographer!

:)