Sunday, November 14

At last, termakan jugak pujuk rayuanmu itu

Tengok kat title macam title lagu. mega gituh kan. HAHA tapi berbahasa rojak. mesti kene banned. almaklumlah, Malaysia sangat mementingkan bahasa. "Bahasa Jiwa Bangsa" bukann ? huk3

..........

Haa ! entry kali ini berkesinambungan dengan entry yang lepas. mengenai picnic bersama rakan rakan yang aku sayang muahx muahx itu. pada mulanya aku kata taknak pergi kan. tapi setelah dipujuk rayu oleh rakan rakan, aku pergi lah dengan hati yang terbuka. dengan berbekalkan beberapa hengget dalam wallet, aku dapat pergi dan balik dengan jayanya. heyy ! ade orang support aku occayh. mampu ? HAHA dorunk support aku dari segi makan dan tambang. so, minyak kereta dan tol berbagai haruslah ditanggung halal. hehe rasa malu ade jugakk. tapi takpe, InsyaAllah nanti aku belanja mereka pulak kalau rezeki aku murah. kan kengkawan ?

berkhemah di tepi pantai dengan angin yang sepoi sepoi bahasa. sambil pulak ber-barbeque di malam hari. it was totally fun ! rugi kalau aku tak ikut. jangan dilupakan ber-banana boat di pagi hari. sangat cool occayh ! jatuh sampai 3 kali. maka terhimpap oleh mereka mereka yang tidak sepatutnya menghimpap pun 3 kali lah. HAHAHA sumpah sakit bila berhimpap himpap jatuh dari banana boat. (1st time aku naek banana boat, jakun kan ?) tapi keadaan air kat PD macam dah tercemar sikit lah. itu jepla yang tak cool nyew. balik rumah kena lah sental badan bersih bersih. kalau tak nanti mulalah badan aku naek gatal gatal. fyi, kulit aku sangat sensitif dengan air kotor oke. harap maklum. haha!

**Photo will be upload on my facebook. Jangan lupa untuk menjengah facebook aku ! (ade pix sexy sexy. phewwwwiiiit !)

2 comments:

DanieL AdiE said...

ala..baru nak tgk picture2...upload la kat blog ckt..

latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/omg.html

Asyraf Arif said...

hahahaha// oke oke. kalau rajin nanti acap upload kat blog occayh !